Obdelava neprevzetih naročil, reklamacij ali vračil

Neprevzeti paketi, reklamacije, vračila

Obdelava neprevzetih naročil, reklamacij ali vračil

Sprejemanje neprevzetih pošiljk, preverjanje pri strankah zakaj paketa niso sprejele in ali želijo, da ga pošljemo še enkrat, preverjanje izdelka ali ustreza reklamacijskim zahtevam, vračanje na zalogo ali odpis, uničenje izdelka glede na pravila ravnanja z odpadno embalažo itd. Vam je kaj od tega znano? Se strinjate, da je ta del posla mučen?

Pri spletni prodaji je ukvarjanje z neprevzetimi paketi (in posledično neresnimi strankami) in reklamacijami ena bolj zahtevnih nalog. Ne zgolj časovno, treba je imeti tudi dober občutek kdaj se kateri stranki lahko popusti in kdaj ne, namreč ogromno kupcev izkorišča to svojo moč, kar lahko vodi v nepredvidene stroške.

V okviru storitve obstaja več načinov sodelovanja, najbolj pogost pa je ta, da se z dostavno službo dogovorimo, da nedostavljene pakete vračajo direktno v naše skladišče, kjer jih mi pregledamo, zabeležimo in vrnemo takoj v zalogo. Na tak način se prepričamo, da je izdelek ustrezen in da so vrnjeni izdelki takoj spet na voljo.

Drugi del storitve obsega kombinacijo podpore uporabnikom in reklamacijskega oddelka. Po dogovoru lahko prevzamemo tudi klice strankam, ki niso prevzele paketov (in se poskušamo dogovoriti, da jim paket pošljemo še enkrat) ter reklamacijski oddelek (stranke, ki so nezadovoljne z artiklom, vrnejo le-tega na naš naslov, mi artikel podrbno pregledamo in ocenimo ali ustreza pogojem za vračilo ter to ustrezno skomuniciramo s stranko.

Naša dodana vrednost je v tem, da imamo izkušnje s tržno inšpekcijo in vemo katere grožnje kupcev je potrebno resno obravnavati (ker bi lahko škodile vaši blagovni znamki), katere pa so le grožnje v prazno, s katerimi želijo izsiliti vračilo denarja in vas oškodovati. Naši agenti v podpori uporabnikov so vajeni komunikacije s težavnimi kupci, znajo jim ponuditi nadomestni artikel, delno vračilo oz. karkoli vam najbolj ustreza, na način, da je stranka na koncu še vedno zadovoljna.

V karieri smo spisali že 20-30 različnih pogojev poslovanj za spletne trgovine v različnih jezikih za različne trge. Pogoje smo pisali skupaj s pravnimi službami in v sodelovanju z lokalnimi tržnimi inšpekcijami. Zato vemo, katere so tiste nuje stvari, ki jih v pogojih poslovanja morate zapisati, katere so dopuščene, katere pa prepovedane.

Deli z ostalimi

Komentarji

Napiši komentar

Mnenja strank