V ekipi Warehouse.si poleg logističnih rešitev skladiščenja in odpreme paketov ponujamo tudi napredne analize vaših spletnih trgovin in spletnega posla.
Z več kot 15 leti izkušenj na področju spletne prodaje, tako v Sloveniji, kot na območju celotne EU in tudi po svetu, imamo v ekipi zaposlenih kar nekaj strokovnjakov, ki so sami sodelovali pri postavitvi več kot 20 različnih spletnih trgovin, analizirali in svetovali pa so že največjim slovenskim spletnim trgovcev. Preberite spodaj zakaj je lahko vaša investicija v analizo spletnega posla tista odločilna stvar, ki vam še manjka do odlične prodaje.
Ekipa DTM Natura d.o.o. je aktivno sodelovala pri postavitvi in razvoju več kot 20 različnih spletnih trgovin po svetu. Aktivno so sodelovali pri nešteto uvozih iz USA in Kitajske, sami oglaševali in prodali več kot 400.000 različnih naročil po celem svetu ter testirali že stotine različnih prodajnih pristopov, košaric in načinov za povečanje prodaje. Iz prve roke vam lahko zaupajo kaj deluje in kaj ne ter vam na tak način zagotovijo večjo prodajo in zmanjšajo stroške za testiranje in napake.
Direktor podjetja DTM Natura d.o.o., Damir Vidan, je idejni razvojni vodja regijskega projekta Spletni trgovec leta (zdaj imenovanega Shopper's mind), pri katerem je v sodelovanju z raziskovalno organizacijo Valicon pregledal več 100.000 podrobnih mnenj spletnih kupcev in analiziral več 100 slovenskih in hrvaških spletnih trgovin. Tekom projekta je analiziral tudi spletne trgovine največjih spletnih trgovcev v Sloveniji in na Hrvaškem in jim pomagal do večje spletne prodaje.
V kolikor se sprašujete kako povečati svojo prodajo, kako uvoziti izdelek iz Kitajske in na kaj je potrebno biti pozoren, ali imate v spletni trgovini urejene vse zakonsko obvezne stvari ali pa kako sploh začeti z oglaševanjem - imamo mi odgovore za vas. Od nas lahko pričakujete naslednje:
4Endurance
V ekipi 4Endurance lahko potrdimo, da so nam pri Warehouse.si dobro svetovali glede optimizacije pakiranja in skladiščenja, saj je to ena od stvari, ki jo moramo pri nas nadgraditi. Oni te težave rešujejo z vrsto inovativnih lastnih rešitev.
Petsy Labs
Z ekipo Warehouse.si smo naredili analizo našega obstoječega posla, spletne prodaje in idej o novih produktih. Njihov input je res fantastičen in od izjemne pomoči - ena najboljših investicij v vaš biznis. Vsemu se posvetijo zelo strukturirano in analitično in na koncu dobite točno to kar želite - konkretne napotke, podkrepljene s primeri in analizami. To je nekaj, kar je do sedaj na slovenskem trgu manjkalo, saj vsi prodajajo zgolj teorijo na podlagi informacij, ki jih poberejo na internetu - ekipa Warehouse pa nam je dostavila praktične rešitve na podlagi svojih lastnih izkušenj in to je res zlata vredno.
Agencija Adstar
V agenciji Adstar upravljamo z oglaševanjem več naročnikov, med katerimi so najbolj znani ByRokko (Shine Brown) in Kiddo World. Ker nas hektični svet spletnega oglaševanja konstantno sili v spremembe in inovacije, brez katerih dandanes ne preživiš, smo se odločili za sodelovanje z ekipo Warehouse. Z ekipo sodelujemo na področju podrobnejših analiz in svetovanja glede Facebook oglaševanja, saj preko njih dobimo vpogled v rešitve, ki jih sicer sami ne bi mogli dobiti. Absolutno lahko pohvalimo njihovo ažurnost, samoiniciativnost in tisto najpomembnejše - same rezultate. Sodelovanje lahko priporočimo vsem tistim, ki veste da vam do super uspešne prodaje manjka samo neka malenkost, a sami ne morete odkriti kaj ta malenkost je.
Providio
V podjetju Providio se ukvarjamo z masovno prodajo izdelkov po celotnem svetu. Ker smo želeli izboljšati svoje rezultate pri Facebook oglaševanju, smo angažirali ekipo Warehouse, ki nam je najprej uredila Business manager (ad accounte, povezane profile itd.) tako da je odkrila in pobrisala vse vidne in nevidne restrikcije in blokade, nato pa naredila analizo dela naše konkurence ter nam preko konkretnih rezultatov predstavila nove ideje in načine oglaševanja, ki jih do takrat še nismo izvajali. Storitev je vsekakor primerna za vse, ki imate večji scale, saj lahko že majhna sprememba (pridobitev bolj kvalitetnega traffica) pomeni veliko spremembo pri vaših končnih prodajnih rezultatih.
Biotrin (Kozmetika Hermosa)
Pri podjetju Biotrin smo se odločili, da kot nov prodajni kanal odpremo tudi spletno prodajo (spletna trgovina Kozmetika Hermosa). Ker do zdaj na tem področju še nismo bili aktivni, smo imeli ogromno vprašanj glede same izvedbe, a nismo vedeli na koga se obrniti. Motilo nas je to, da je na našem trgu ogromno ljudi, ki se samopromovirajo brez osnove in nudijo zgolj nepreverjeno teorijo. Po 4 urah analize in prejema nasvetov s strani ekipe Warehouse pa lahko rečemo, da je to točno to, kar potrebuje vsak nov trgovec – konkretni napotki za spremembe v vaši spletni trgovini, odlične in enostavne ideje za povečanje prodaje, ki vam jih predstavijo v živo, case studyji, popravki pogojev poslovanja, nasveti za oglaševanje, nasveti za boljše konverzije na strani itd. Takšno 4-urno analizo bi moral narediti vsak nov spletni trgovec, saj si bo to investicijo pokril že v prvem mesecu.
E-mesto (online tarok)
S predlogi ekipe Warehouse smo namesto svoje obstoječe spletne strani postavili ločeno nov enostaven landing page po njihovih navodilih. Po zagonu prve kampanje na FB po njihovih navodilih, s katero smo oglaševali našo plačljivo spletno storitev, je bila konverzija tako dobra, da je naš CPO (strošek za 1 prodano naročnino) padel na 1-2€, kar smo mislili, da sploh ni možno. Njihova ideja je bila tudi vzpostavitev "recurring paymenta" ali avtomatičnega plačevanja za kupce, ki želijo storitev plačevati vsak mesec - in to storitev je na naše začudenje izkoristila večina naših kupcev ter je to postal naš glavni prodajni kanal. Prodajna besedila z njihove strani so enostavno neverjetno učinkovita.
Je precej enostavno - sami smo doživeli že vse slabe strani ecommerce sveta, ki jih vi sedaj doživljate (ali pa jih šele boste). Pošiljali smo že 1500 paketov dnevno, imeli pa smo tudi dan z 0 paketi. Dostavne službe so nam izgubljale vse dnevne pošiljke. S korona restrikcijami smo spremenili celotni prodajni program v 1 tednu. Podjetje je na začetku vodil 1 zaposleni, ki se je ukvarjal z vsem, kasneje pa smo imeli 30 zaposlenih. Preizkusili smo WooCommerce, Shopify in custom rešitev za platformo. Oglaševali smo ali še vedno oglašujemo na Facebooku, Instagramu, TikToku, Youtube-u, Googlu, preko mailingov in celo offline. Imeli smo 5 majhnih skladišč naenkrat in zdaj imamo 1 veliko. FB je s svojimi popravki in nepredvidljivostjo poskrbel da smo rekorden dnevni dobiček in rekordno izgubo naredili v istem tednu. V enem dnevu smo znali narediti par 10.000 eur dobička ali par 1000 eur izgube. A vedno smo se nekaj naučili. Naučili zato, da napak ne ponavljamo in da teh napak vi niti ne rabite početi. Tu smo zato, da vam s svojimi izkušnjami in svojim znanjem pomagamo, da boste v svojem poslu dolgoročno uživali.
Smo pobudniki 100% praktičnih nasvetov iz prakse in 0% teorije - vse nasvete, ki vam jih bomo podali, smo preizkusili že sami pri več kot 400.000 kupcih in pri uvažanju in izvažanju paketov po celem svetu!